Energizer Move&Play Wirtualne zwierzęta – opis gry

150x110

Od listopada br. dostępna jest platforma Move&Play, która oferuje pięć gier edukacyjno-ruchowych dla dzieci. Jedna z nich to „Wirtualne zwierzęta”, w której gracz ma za zadanie opiekować się wybranym pupilem - kotem lub smokiem. Od czasów mody na elektroniczną zabawkę Tamagochi motyw opieki nad zwierzętami powraca w różnych postaciach. Teraz, tak lubiana przez dzieci zabawa doczekała się odsłony w technologii Rozszerzonej Rzeczywistości. Na platformie Move&Play gracz za pomocą odpowiednich ruchów i komend głosowych może karmić swojego pupila i bawić się z nim. Gra jest dostępna na: www.enegizerplay.com.

Do uruchomienia gry „Wirtualne zwierzęta” na platformie Move&Play wystarczy komputer z dostępem do internetu oraz kamerka. Po zalogowaniu się gracz widzi na ekranie wybranego pupila, liczbę zdobytych punktów oraz guziki nawigacyjne. Dziecko może wykonać następujące czynności:

A. Wybrać guzik - opcję opieki nad zwierzęciem
B. Wybrać guzik – opcję zabawy
C. Wybrać guzik – opcję uczenia zwierzaka nowych sztuczek
Wszystkie czynności w grze opierają się na wykonywaniu pokazanych sekwencji ruchów (dotykanie obszarów aktywnych na ekranie w odpowiedniej kolejności) bądź szukaniu nowych sekwencji, by odkryć kolejne funkcje gry i zabawy ze zwierzęciem.

Sekwencje ruchów

Po wybraniu polecenia, np. karmienie, na ekranie widocznych jest 3-5 obszarów aktywnych (w zależności od poziomu gry). Gracz poprzez wykonywanie odpowiednich ruchów naciska obszary aktywne w określonej kolejności, by wykonać przypisaną do tej sekwencji czynność, np. podać zwierzęciu określoną potrawę. Na każdym poziomie gry, podświetlając w kolejności guziki, komputer pokazuje dziecku nową sekwencję ruchów. Gracz musi powtórzyć określone ruchy w odpowiedniej kolejności oraz tempie. Jeżeli guziki się pomylą sekwencja nie zostanie zamknięta i zwierzę nie zareaguje albo zareaguje negatywnie – czyli zasmuci się, co odejmie graczowi nieco punktów.

Punktacja

Każda czynność ma przypisaną liczbę punktów do zdobycia np. 1500 punktów, która zależy od trudności (długości sekwencji) i poziomu gry. Gracz w zależności od precyzji naciskania zgodnie z tempem może otrzymać 40%, 60%, 80% lub 100% tych punktów.
Każdą sekwencję należy potwierdzić, tak by zwierzę wiedziało, że to już zamknięta sekwencja i może ją wykonać. Sekwencję potwierdza się głosem lub naciskają dodatkowy guzik na ekranie (dla graczy, którzy nie mają mikrofonu). Niektóre sekwencje przypominają realne czynności np. głaskanie zwierzęcia (przesuwanie ręką po 3 obszarach aktywnych od prawej do lewej strony i powrotem). Każda czynność jest wizualizowana obrazkiem lub krótką animacją np. zwierzę stoi przy misce, w której pojawia się wybrana potrawa, a wtedy pupil schyla głowę do miski i zaczyna jeść.

Gra dostępna jest na platformie gier edukacyjno-ruchowych online Energizer Move&Play www.energizerplay.com. Dzieci bawią się, a przy tym ruszają i uwalniają swoją pozytywną energię. W promocyjnych bateriach firmy Energizer znajduje się kod, który umożliwia pełny dostęp do platformy Move&Play, wersja demo jest ogólnodostępna. „Wirtualne zwierzęta” to doskonałe rozwiązanie dla najmłodszych użytkowników internetu. Bezpieczeństwo gier Energizer Move&Play potwierdza przyznany przez sieciaki.pl certyfikat „Sieciakowe BeSt”.
* * *

O firmie Energizer

Energizer to światowy lider rozwiązań w zakresie przenośnej energii. W portfolio producenta znajdują się innowacyjne rozwiązania m.in. baterie, akumulatorki, ładowarki oraz latarki.

Firma Energizer wierzy, że każdy człowiek powinien mieć możliwość wywierania pozytywnego wpływu na swoje otoczenie. Misją Energizer jest przekazywanie światu pozytywnej energii. W duchu idei „positivenergy” firma prowadzi swoją aktywność i zachęca do pozytywnych zmian w naszym otoczeniu.
Więcej o produktach firmy: www.baterie.energizer.pl, www.energizer.eu
Platforma „Move&Play”: www.energizerplay.com

Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
biuro@studioprowokacja.pl
tel. 42 209 17 45